REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Nowy Rynek Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Rynek A
Poznań, Wilda, Wierzbięcice 1A
całkowita powierzchnia
9800 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
15.50
Nowy Rynek Binwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Rynek B
Poznań, Wilda, Wierzbięcice 1A
dostępna powierzchnia
1051 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.80
Nowy Rynek Dinwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Rynek D
Poznań, Wilda, Wierzbięcice 1A
dostępna powierzchnia
4433 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.00
Nowy Rynek Einwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Rynek E
Poznań, Wilda, Wierzbięcice 1A
dostępna powierzchnia
1057 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.20
Rynek Wschodniinwestycja
Pokaż inwestycję
Rynek Wschodni
Poznań, Nowe Miasto, Główna 33
Mały Rynekinwestycja
Pokaż inwestycję
Mały Rynek
Piaseczno, Kilińskiego 3
PROMAR inwestuje w Zawierciu. Będą nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
PROMAR inwestuje w Zawierciu. Będą nowe miejsca pracy
Firma PROMAR PPH, producent dodatków do żywności, po raz kolejny w swojej historii rozbudowuje zakła...
Pałac Potockichinwestycja
Pokaż inwestycję
Pałac Potockich
Kraków, Śródmieście, Bracka 2
[dolnośląskie] Jeszcze więcej stelaży TECE – ruszyła rozbudowa fabryki TPS w Strzelinieartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Jeszcze więcej stelaży TECE – ruszyła rozbudowa fabryki TPS w Strzelinie
Przedsiębiorstwo TPS Sp. z o.o. rozpoczęło rozbudowę fabryki specjalizującej się w produkcji wysokie...
Metal-Tech inwestuje w woj. małopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Metal-Tech inwestuje w woj. małopolskim
Kolejna polska firma inwestuje w województwie małopolskim, przy wsparciu Krakowskiego Parku Technologicznego (KPT), w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Rodzinna firma FPH METAL-TECH Andrzej Wysocki – producent wysokiej jakości artykułów metalowych i elementów techniki grzewczej – uruchamia nową inwestycję, która umożliwi jej zwiększenie skali działania oraz poprawę efektywności operacyjnej.
Polska ma szansę przyciągnąć duże inwestycje związane z nearshoringiemartykuł
Pokaż artykuł
Polska ma szansę przyciągnąć duże inwestycje związane z nearshoringiem
Mimo rosnących kosztów pracy Polska pozostaje atrakcyjnym celem inwestycji zagranicznych związanych ze skracaniem łańcuchów dostaw (nearshoring), uważają eksperci kancelarii DLA Piper. Wysoko wykwalifikowani pracownicy, rosnąca pula nieruchomości spełniających kryteria środowiskowe i rozwinięty rynek usług IT wspierają konkurencyjność kraju. Przyciągnięcie inwestorów planujących ulokować w Polsce centra produkcyjne i usługowe wymaga jednak aktywnych działań promocyjnych ze strony rządu.
[Wrocław] Muzeum Pana Tadeuszainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Muzeum Pana Tadeusza
Wrocław, Stare Miasto, Rynek 6
[Poznań] Hotel Hampton by Hilton Poznań Old Towninwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Hotel Hampton by Hilton Poznań Old Town
Poznań, Stare Miasto, Św. Marcin 6
7R Park Łódź East Iinwestycja
Pokaż inwestycję
7R Park Łódź East I
Konstantynów Łódzki, Inwestycyjna
Nowy duży najemca w Panattoni Park Legnica. Będą nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Nowy duży najemca w Panattoni Park Legnica. Będą nowe miejsca pracy
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, rozbudowuje Panattoni Park Legnica pod...
LX Pantos po raz kolejny inwestuje pod Wrocławiem. Powstanie wiele nowych miejsc pracy!artykuł
Pokaż artykuł
LX Pantos po raz kolejny inwestuje pod Wrocławiem. Powstanie wiele nowych miejsc pracy!
Globalny gigant LX Pantos po raz kolejny inwestuje na terenie aglomeracji wrocławskiej. Powstanie wiele nowych miejsc pracy. Prime Logistics Wrocław i globalny operator logistyczny LX Pantos podpisał umowę na 100 000 mkw. To największa tegoroczna umowa na rynku magazynów w Polsce.
Rynek powierzchni logistycznych, magazynowych i przemysłowych w Polsce jest w trakcie dynamicznych zmian [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni logistycznych, magazynowych i przemysłowych w Polsce jest w trakcie dynamicznych zmian [RAPORT]
Autorzy kwartalnego raportu z BNP Paribas Real Estate Poland wskazują na utrzymujący się wysoki popyt, któremu od dłuższego czasu towarzyszy niski wskaźnik pustostanów, a od niedawna też spowolnienie po stronie deweloperów.
[Lublin] Magazyny 7R staną w Lublinieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Magazyny 7R staną w Lublinie
Deweloper magazynowy 7R wchodzi na rynek lubelski. Planowany kompleks logistyczny 7R Park Lublin to...
[Polska] Jak będzie wyglądać rynek handlowy w Polsce za 10 latartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak będzie wyglądać rynek handlowy w Polsce za 10 lat
Zmiany społeczno-ekonomiczne, a także postęp technologiczny nie pozostaną bez wpływu na rynek handlo...
[Warszawa] Rynek nieruchomości na Służewcu. Metamorfoza największego zagłębia biznesowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rynek nieruchomości na Służewcu. Metamorfoza największego zagłębia biznesowego w Polsce
Pierwszy nowoczesny budynek biurowy na warszawskim Służewcu powstał równo 25 lat temu, podaje firma...
[Polska] Rynek biurowy w Polsce: miało być gorzej, a jest dobrzeartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek biurowy w Polsce: miało być gorzej, a jest dobrze
W ciągu ostatnich trzech lat firmy wynajęły w Polsce prawie 4 mln mkw. nowoczesnej powierzchni biuro...
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA